Ijsbloemen - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Gré Albrink - WaarBenJij.nu Ijsbloemen - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Gré Albrink - WaarBenJij.nu

Ijsbloemen

Door: Gré

Blijf op de hoogte en volg Gré

06 Februari 2018 | Nederland, Obdam

Wie aan een camper denkt , denkt niet gelijk aan ijsbloemen! Maar ik kan je verzekeren dat het echt kan! Vanmorgen stonden de ijsbloemen in o.a. ons panaoramadakraam! We hebben het niet koud gehad, maar de ergste kou moet nog komen volgens de weerberichten. De eerste gasfles is leeg. Dat zal met deze temp. zo 1 x per week gaan gebeuren. Opzich doet de trumacombiketel het goed! Alleen hij ,lust wat! :)

Waar houden we ons nu mee bezig zullen jullie je misschien afvragen. Ook wanneer niet, dan vertel ik het toch. :)
s'Morgens proberen we een wandeling te gaan maken. Nu is dat nog heel praktisch gericht door boodschappen te doen en natuurlijk omdat we de winkel Action ook wat gunnen. Maar dat willen we gaan opvoeren naar zo'n 2 uur per dag!
Dan zijn we nog steeds bezig de camper in te richten naar onze behoeften. Tussendoor zaken regelen van allerlei aard. Dat gaat allemaal voorspoedig en zonder al te grote problemen.
Ook het hotspot gebeuren werkt nu dus kan ik vanuit de camper ook met mijn laptop werken. Dat is makkelijker dan op het kleine schermpje van mijn telefoon. Zelfs Jan kan zijn wifi nu gebruiken. Hij helemaal blij.

Ook een afspraak maken met een vriendin kan nu nog, dus daar ga ik morgen lekker van genieten!
Jan gaat lekker wandelen en een kast wat efficiënter inrichten.

Voor nu was dit het weer even. Alles gaat hier dus nog op rolletjes! Groetjes

• 06 Februari 2018 - 17:28

Nicole Fonteyn :

ga Gré geniet ervan en als naar de zon gaat
    hier ga alles goed
    zaterdag ben in naar Wilkin van de kamp geweest in korterijk het was opbouwend

groetjes
    nicole

• 06 Februari 2018 - 17:43

Lida:

ZO TE HOREN GAAT HET OKE !!
    GROET LIDA

• 06 Februari 2018 - 18:52

Gre:

Wat leuk Nicolle je te lezen en dat je ons volgt. Goed te horen dat het jullie goed gaat. Willen van de Kamp. Ja prettige leraar. Groetjes en hug aan allen

• 06 Februari 2018 - 18:53

Gre:

Ja hoor Lied alles

• 06 Februari 2018 - 19:27

Ria Eisen-Albrink:

geweldig te horen dat het met jullie goed gaat. in een reportage van de Kelly Family had Angelo eens gezegd dat ze dubbele ramen hadden in de bus waar de familie in woonde : glas en een laagje ijs

• 06 Februari 2018 - 22:45

Jeannette:

O, wat lekker 2 uur wandelen. Het klinkt lekker als kamperen. Gezellig! Nog geen kampvuur gemaakt?
    Succes met de vrieskou!

Groeten Jeannette

• 06 Februari 2018 - 23:02

Anneke:

Saluti uit Italie Gre, langsam maar netjes zal alles geregelt zijn, jullie doen dat prima hoor.Als het te koud word effe langer bootschapen doen, ha, ha!

• 07 Februari 2018 - 15:24

Jan Vossen:

Suggestie voor jullie kar, want dacht van 'the roaring Albrik' ?

• 07 Februari 2018 - 20:08

Gré Albrink:

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties. Ja lekker wandelen. Vandaag met alleen de boodschappen doen waren we al 2 uur onderweg! Maar nu heb ik allerlei dingetjes voor 4 kadootjes én een kwaliteittijd met mijn lieve vriendin gehad!
    Het was dan ook heerlijk open vriesweer alhier!
    Jan : translation please! Tot nu toe had je voor ons andere buiten gebeuren ook een leuke naam bedacht "de Luxe Burgt"! Dus kom maar op!

• 07 Februari 2018 - 22:52

Marretje:

Ohhh wat leuk om te lezen!
    Liefs M

• 08 Februari 2018 - 08:42

Gré Albrink:

Dank je Marieke. Het is ook leuk om zo met jullie in contact te blijven!