Geen hobbel te hoog - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Gré Albrink - WaarBenJij.nu Geen hobbel te hoog - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Gré Albrink - WaarBenJij.nu

Geen hobbel te hoog

Door: Gré

Blijf op de hoogte en volg Gré

30 Januari 2018 | Nederland, Obdam

Zo de laatste hobbel genomen!!!!!!. En die was heftig. Niet het afscheid van het huis was voor ons moeilijk, maar om het leeg te krijgen . Het was echt een ervaring van de laatste loodjes die zwaar wegen.
Zondag hebben we tot 19.00 uur nog spullen naar onze opslag gebracht. Ik was zo moe dat ik bedacht had waar het staan moest en het volgende moment was ik dat al bijna weer vergeten! Maar het is gelukt!
Gister is de overdracht geweest en een dolgelukkig jong stel mensen gaat van deze leuke plek genieten en er iets moois van maken.
Wij hebben ons geïnstalleerd in ons "oudje" voor nog een paar dagen. Het koken lukte mij nog niet . Ik was zo moe! Al de vermoeidheid en stress van de afgelopen maanden komt er nu een beetje uit denk ik.
Morgen de grote dag dan gaan we de andere camper , de Euramobil ophalen. Vanavond naar een camperplaats in Middenmeer om te overnachten. We hopen dat er nog enige vorm van service is . In de wintermaanden wordt dat meestal op een lager pitje gezet. Als het gaat lukken dan kunnen we misschien ook nog even douchen morgenochtend. En anders hebben we washandjes en doen we het op de ouderwetse manier. Niets mis mee. Wel om de beurt omdat het wat krap is . Dus 1 om1. Net als vroeger om de beurt de tobbe in! :) . Tot de volgend X. in de Euramobil. Wel een toepasselijke naam als je doel Europa is!

  • 30 Januari 2018 - 19:08

    Lida:

    Hai Gre en Jan
    ik wens jullie een hele mooie dag morgen ,,met het intreden doen van jullie rollende huis !!!
    en dat dit de vermoeidheid wat verzacht weer een beetje ,,neem je tijd ,,want je hebt nu TIJD genoeg !!!
    groetjes cor en lida

  • 30 Januari 2018 - 19:33

    Ria Eisen :

    leuk dat reisverslag
    nou dat is wel héééééél wat werk geweest en ik kan me indenken dat je moe was
    ik wens jullie heel veel plezier met het nieuwe huis op rolletjes
    jullie kunnen het nu rustiger aanpakken
    SUCCES !!!!!!!!!!!!!!!
    lieve groeten, Ria en Armand

  • 30 Januari 2018 - 19:34

    Jeannette Durieux:

    Heel veel succes en geniet van de rust! nu op naar het verlangde zwerversleven! Maak er wat moois van.

    Jeannette

  • 30 Januari 2018 - 20:28

    Ria:

    En.......fijn in jullie nieuwe home en rust ze zacht op die heerlijke bedden .zeer gegund. Liefs ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Obdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2018

Ijsbloemen

30 Januari 2018

Geen hobbel te hoog
Gré

Vervroegd met pensioen samen met mijn man. 43 jaar getrouwd, Twee kinderen en 3 kleinkinderen. We hebben de derde episode van ons leven afgesloten. Ons hele gezin loopt op eigen benen, dus wij gaan! Wij zijn middelmatige avonturiers , hebben ons huis verkocht , een camper gekocht met een kar erachter en we gaan daar waar de wind ons naar toe blaast!

Actief sinds 06 Dec. 2017
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 5549

Voorgaande reizen:

06 December 2017 - 31 December 2017

Altijd Onderweg

06 December 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: