Altijd Onderweg - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Gré Albrink - WaarBenJij.nu Altijd Onderweg - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Gré Albrink - WaarBenJij.nu

Altijd Onderweg

Door: Gre

Blijf op de hoogte en volg Gré

06 December 2017 | Nederland, Obdam

Hallo allemaal,

Welkom op deze eerste "blog" omtrent onze wilde plannen om zonder 4 muren maar op 4 wielen Europa te gaan beleven.

We zijn nog niet echt op weg, maar wel al onderweg. Het huis is verkocht, een tweedehands camper aangekocht + een schuurtje die we achter de camper gaan meenemen. ( dus toch een vorm van sleurhut!!! ;) )
Het huis wordt ruimer en ruimer.
Vrijdag as gaan we afscheid nemen van de buren en verwelkomen de nieuwe bewoners van dit huis. Dat gaat gezellig worden. We zien er naar uit.
Volgende week krijgen we nog bezoek uit Italië. Jan zijn zusje komt hier nog even een weekje . Ook voor haar een beetje een afscheid, want menig keer hebben we haar hier kunnen verwelkomen.
Allemaal nog leuke dingen.
Tussen al deze dingen door zaken regelen zoals hoe gaan we ons verzekeren? Welk telefoon abonnement nemen we Een goede laptop is er inmiddels al omdat mijn grafische kaart + schuif ermee ophielden.
Dan komen de feestdagen er aan. Tweede Kerstdag naar Wendy , onze dochter waar we een buitenfeest gaan houden met vuur , vlees , vis, groenten en ander lekkers. Oudjaarsavond zijn we ook weer lekker buiten op een camping van Staatsbosbeheer. En wel in Borger . Daar is het vuurwerkvrij! De hond van Wendy is zeeeer allergisch voor harde knallen.
Daarna gaan we verder met opruimen, uitruimen, afruimen en allerlei soorten ruimen.
Eind januari gaan we dit huis na 20 jaar verlaten en ons huis op wielen op halen. Ons "oudje" inleveren.
Dan gaat onze vierde periode van ons leven beginnen.
Als je het leuk vind om ons te volgen volg! Zo niet laat het me even weten dan haal ik je uit de lijst vandaan.
Ik zal de komende periode af en toe wat van mij laten horen zodat jullie iets meekrijgen van het proces vooraf.

  • 06 December 2017 - 20:02

    Sandra De Winter:

    Lieve Gre,

    Wat goed zeg!

    Gezellig eerste verhaal.

    Ik volg jullie graag

  • 06 December 2017 - 20:03

    Gré Albrink:

    Jij bent snel!!!! Hij is nog maar net de deur uit!!!! Ik dacht ik ga kijken of het me lukt om hem op te zetten en dat is aardig gelukt denk ik.

  • 06 December 2017 - 20:05

    Lida:

    Leuk hoor Gre
    hou ons maar op de hoogte van jullie reis in 2018 !!
    ben benieuwd hoe dit allemaal gaat,,en hopelijk gaat het goed bevallen

  • 06 December 2017 - 20:32

    Ria Eisen:

    wat een leuk idee !!! dan blijven we lekker met contact, ik wens jullie een hele fijne tijd met Anneke, LIEFS

  • 06 December 2017 - 20:52

    Jeannette Durieux:

    tjonge jullie plannen hebben vorm. Succes en leuke onderneming!

    lieve groet, Jeannette

  • 06 December 2017 - 21:53

    Gré Albrink:

    Ja jullie wisten niet dat we al zover waren he? Nu wel ! ;)

  • 06 December 2017 - 23:08

    Peter Beentjes:

    Hoi Gre en Jan we gaan jullie volgen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gré

Vervroegd met pensioen samen met mijn man. 43 jaar getrouwd, Twee kinderen en 3 kleinkinderen. We hebben de derde episode van ons leven afgesloten. Ons hele gezin loopt op eigen benen, dus wij gaan! Wij zijn middelmatige avonturiers , hebben ons huis verkocht , een camper gekocht met een kar erachter en we gaan daar waar de wind ons naar toe blaast!

Actief sinds 06 Dec. 2017
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 5550

Voorgaande reizen:

06 December 2017 - 31 December 2017

Altijd Onderweg

06 December 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: